Jobb først

Ein aldri så liten reportasjetur til Gran Canaria gjer at det skjer lite på bloggen for tida. Eg innrømmer gjerne at eg pakka eit lett strikketøy som eg kunne ta fram både på fly, ein stille morgonstund eller i seine kveldstimar når roen har senka seg. Det har det blitt minimalt av. Etter lange dagar i sola på jakt etter gode historier og intervju, blir det helst litt skrivearbeid før hovudet treff puta. Derfor er det dårlig med handarbeidsbilde å dele med dykk, men tenkte de kunne få nyte litt av stemninga eg opplever om dagane.

image

2 responses to “Jobb først

  1. Jeg trodde du var på familietur helt til E to dager for sent kom hjem fra sin første skoledag, og på spørsmål om hvem hun satt sammen med så kjekt svarte » Egentlig H, men så snakket vi så mye at jeg måtte få ny plass….» Mammaen i meg var usikker på om jeg skulle komme med formaninger om bedre oppførsel eller om jeg bare måtte innrømme at hun nok har fått noen gener fra meg…… Kjekt å ha deg hjemme igjen for å kunne lese om prosjektene dine 🙂

  2. Neida, denne gongen var det jobbtur (som kjennes som husmorferie når man er vant med å ha tre små å passe på). Utrolig deilig!
    Dette med skravlinga har ikkje H sagt noko om, så eg måtte spørre om det stemte at dei satt sammen fra starten av, men vart flytta på grunn av for mykje mas. Og det stemte det, ja 🙂 Skravlegenet er nok vidareført her i huset også 😉
    Hyggelig å følge bloggen din òg! Så håper eg at me sjåast snart.

Legg att eit svar

