Snu kappa etter vinden

Kappe på bestilling

For ei lita tid sidan fekk eg spørsmål om eg tok på meg eit syoppdrag – og det er jo stas å kunne sei ja til 🙂
Denne gongen var det ein lite gut som ønska seg ei kappe, og når eg då attpå til får servert mønster og nok stoff til to kapper i hendene, var det berre å hive seg rundt og sy ei på oppdrag og ei til eldste kalen.

Pynta med gult og raudt skråband

Eg valde å pynte dei blå kappene med henhaldsvis gult og raudt skråband.
Med ønskje om ei god, kreativ helg!

Legg att eit svar

