Vinnaren er…

Tusen, tusen takk! Eg har runda 300 likere på facebook, og er dykk evig takknemleg! Og så på ein fredag 🙂 Betre start på helga kan ein nesten ikkje få.
Eg lovde å trekkje vinnaren av ein heimestrikka kjøkkenklut og ei handlaga, naturleg såpe frå Alveland så snart eg runda 300 likere – og som sagt så gjort.

Heimestrikka kjøkkenklut og såpe frå Alveland.

Trommevrivel… Vinnaren vart trekt ved hjelp av random.org og denne gongen er det dama som trakk lodd nummer 30 som kan vente seg ein premie i posten.

Vinnaren er kåra ved hjelp av random.org

Gratulerer til Linda som står bak den flotte og inspirerande bloggen Strikkedillen. Send meg ein e-post med di adresse, så skal eg sende deg premien i posten.

Med ønskje om ei god helg til dykk alle.

2 responses to “Vinnaren er…

Legg att eit svar

