Varmande vottar

To av tre par vottar er ferdige. Litlo og eldste kalen har fått sine, men minstemann sine har eg ikkje starta på enda… Ein vakker dag hive eg meg nok rundt på dei òg, men eg mista rett og slett piffen mens eg heldt på med par nummer to. Det heng nok mest saman med at eg strikka eit stripete par av restegarn – noko eg rett og slett syns var kjedeleg med tanke på både trådskifte og festing av fleire lause trådar. Neste par ut vert nok einsfarga eller i multigarn.

Nye vottar til litlo og kalen

Vottane er strikka etter mønster frå Pickles og eg er veldig fornøyd med passforma. Dog veit eg av erfaring at vottar strikka i abuelita tjukk merino tovar litt i bruk, så eg laga noko lengre vrangbord enn det står i oppskrifta.

Kalen er nøgd med nye, varme vottar.

Legg att eit svar

