Tomgods, lim og hamp

Sjølv om dette er ein sy- og strikkeblogg dristar eg meg til å skrive litt om dagens prosjekt som inneber tomgods, lim og hamp. Eg har lenge hatt planar om å pynte med anna papir på dei tomme valnøttboksane, men innimellom tar ting tid…

Tid for å bli ny

Papir har eg enda ikkje limt på, men i dag tok eg fatt på to boksar som blei smurt med lim og surra inn med hamp og God jul-band frå Stoff og stil. Kva eg skal putte oppi veit eg ikkje enda, men nøtter eller julesnop kan fort havne under lokket.

Ny utsjånad på gamle boksar

Fortsatt fin onsdag!

2 responses to “Tomgods, lim og hamp

Legg att eit svar

