Perler til halsen

Akkurat no kjennes det ut som om eg har stålkontroll på årets julegåver, og det er stadig ting som vert ferdig sydd eller strikka. Håpar berre det held fram på dette viset mot julafta. I fjor var eg ikkje heilt i rute, og den siste gåva vart først ferdig i romjula. Det var ein likeins hals som dette, men i grått – og den vart pakka inn halvferdig med strikkepinnane i… Sidan mottakeren feira jul samen med oss, kunne eg heldigvis ferdigstille den i romjula.

Hals i perlestrikk. Av tre nøster Sandnes duett.

For nokre dagar sidan vart eg ferdig med denne perlehalsen – som òg er ei julegåve. Ønskjer du å strikke ein slik til deg sjølv eller andre, finn du oppskrifta under mønster på bloggen min.

2 responses to “Perler til halsen

  1. Så flink du er!! Ikke noe er bedre enn å ha kontroll på alle gaveinnkjøp når julen nærmer seg, og så kan man heller nyte førjulstiden med andre aktiviteter.

Legg att eit svar

