Endeleg advent

Stjerne og snø til advent

Stjerne og snø til advent

Hurra for 1. desember. Det er så deileg å vakne opp til snødekt landskap, tente adventslys og julekaffi! Enda kjekkare vert det òg å strikke når ein kan sjå ski på TV – herleg kombinasjon. Her er det stadig fokus på julegåveproduksjon, og det blir derfor lite å vise fram på bloggen om dagane. I tillegg vert det så tidleg mørkt at eg knapt får tatt bilder i dagslys av det eg faktisk kan vise fram. Akkurat det håper eg å få utnytta helga til.

Ekstra deilig med advent når det er snø i Bergen.

Ekstra deilig med advent når det er snø i Bergen.

Ein del julegåver er klare, men før eg kan begynne å pakke dei inn og sende dei rundt om kring til inn- og utland må eg jo dokumentere årets produksjon slik at eg har noko å blogge om i romjula… I mellomtida deler eg gjerne nokre stemningsbilder tatt med mobilen dei siste dagane.

Novemberlys

Novemberlys

God kreativ helg!

Legg att eit svar

