Julepakkar og lause trådar

Innspurten på julegåvene har starta. Sjølv om eg meiner eg har det meste under kontroll, gjenstår det ein del før eg kan sende eller gje vekk gåvene eg har laga. Nokre lause trådar må festast, men i all hovedsak er det fotografering, merking og innpakking som gjenstår.

Nokre lause trådar igjen å feste.

Nokre lause trådar igjen å feste.

Så her er det duka for ein ettermiddag/kveld med gløgg i koppen, julemusikk på anlegget og eit bord fullt av gåver og innpakkingsutstyr – gledar meg!

Årets første julegåve er pakka og levert.

Årets første julegåve er pakka og levert.

Med ønskje om ei god helg.

Legg att eit svar

