Strikk til jul

God nytt år, kjære lesarar! Håper starten på 2013 har vore fylt med gode kvardagsøyeblikk. Sjølv om det var brutalt å vakne til klokka etter maaange dagar med fri, er det òg veldig godt å få kvardagen tilbake. Eg starter det nye året med å vise dei strikka julegåvene eg gav vekk i fjor, bortsett frå eit sjal og eit vridd barnesett som eg har gløumy å ta bilde av samt klutane som eg allereie har vist dykk.

Tantebarne har fått ny vest og vottar i alpaca. Knappane har eg arva av oldemora hans, mi bestemor.

Tantebarne har fått ny vest og vottar i alpaca. Knappane har eg arva av oldemora hans, mi bestemor.

Nye prosjekt er allereie på pinnane, men no er det jaggu meg meg sjølv eg har begynt å strikke til – det syns eg faktisk eg fortener.

This slideshow requires JavaScript.

Med ønskje om ei fortsatt god veke!

One response to “Strikk til jul

Legg att eit svar

