Nye huer i nytt mønster

Like før helga fekk følgerane mine på facebook ein liten snikkikk på huene eg har strikka i det siste. Både litlo og eg har tatt dei nye huene våre i bruk, samt at minste kalen støtt går rundt med dei for å vise seg fram.

Minste kalen syns det er stor stas å låne litlo si hue.

Minste kalen syns det er stor stas å låne litlo si hue.

I tillegg har eg ei bestilling på pinnane. Det er stas!
Er veldig fornøyd med modellen, og etter å ha strikka tre huer meiner eg at eg har funne rett maskeantall både til til barne- og voksenstørrelse.

Nytt huemønster

Ny huemodell strikka i Sandnes duett. Denne er berre mi!

Eg har allereie fått spørsmål om eg legg ut oppskrifta på denne, og det skal eg gjere. Må berre skrive den litt forståeleg før eg legg den under mønsterfanen på bloggen min.
Fortsatt god helg!

This slideshow requires JavaScript.

3 responses to “Nye huer i nytt mønster

Legg att eit svar

