Stofflykke

Eg må vere blandt dei heldigaste i verden! Sjå dette lekre stoffet eg har fått.

Dette må jo vere det vakraste elefantstoffet i verda.

Dette må jo vere det vakraste elefantstoffet i verda.

Når andre ryddar og ikkje har plass til stoffskattar som dette på flyttelasset sitt, er det så utruleg stas at eg vert kontakta før det går til Fretex eller i vertse fall i bosset. Eg fekk ein pose med ymse stoffer som eg vil skape om til lekne barneklede etter kvart. Blant stoffa låg desse elefantane, og dei er berre så utruleg nydelege at eg var nødt til å dele dei med dykk. Spørs om eg tørr å sette saksa i stoffet, men ser allerede for meg både flotte kjolar, tunikaer og skjorter.

Tusen, tusen takk for nydeleg gåve, I L.

One response to “Stofflykke

Legg att eit svar

