Strikkesøndag

Ein laaang og god påskeferie er over. Etter tre veker med sol og sommar kom me heim til snøbyger i natt, og dagen i dag vert nytta til å pakke oss ut – samt litt strikking. Eg har hatt med meg både pinnar og garn på ferie så litt har det blitt produsert i varmen òg. For det meste har eg strikka klutar så no begynner lageret å fylle seg igjen, men no gledar eg meg til å begynne på andre prosjekt.

Kjøkkenklut på pinnane.

Kjøkkenklut på pinnane.

Både Enkel bestefartrøye på bestilling og Vimpelgenser frå Pickles står på planen – så snart garnet eg bestilte for ein månad siden dukkar opp. Er rett og slett fortvilande å oppleve at garnpakken kan ha blitt borte!
Før ferien etterlyste eg pakken på postkontoret to ganger – utan hell. Pickles har ikkje fått den i retur, men det er ny sjanse for å etterlyse på posten i morgon så eg har ikkje gitt opp enda…

One response to “Strikkesøndag

Legg att eit svar

