Riller framover

Det går på fram med begge mine rillestrikkprosjekt. Straks skal eg felle av og starte på arm nummer to på Enkel bestefartrøye så den håpar eg å få ferdig i løpet av helga.

Straks klar for arm nummer to.

Straks klar for arm nummer to.

Når det gjeld resterilleteppet har det blitt strikka nokre pinnar her og der. Trur eg er omlag halvvegs. Ser at Pickles har brukt 500 gram garn på sitt og strikka på pinne 10. Mitt vert strikka på pinne 8, og eg har brukt mellom 200 og 300 restegram til no.

Det vert stadig fleire striper på resterilleteppet.

Det vert stadig fleire striper på resterilleteppet.

Legg att eit svar

