Bursdagspresang til deg

Hipp, hipp hurra! Eg har hatt bloggbursdag, og det syns eg må feirast. 29. april var det fire år sidan eg starta å blogge. Sjølv om sjølve dagen gjekk meg hus forbi (takk til wordpress som minna meg på det), vil eg gjerne feire 4-årdagen samen med lesarane mine. Det gjer eg ved å gi vekk to heimestrikka kjøkkenklutar, samla. Vil du vere med og feire litlo & kalen sin bloggbursdag, må du legge igjen ein kommentar til dette innlegget.  Trekning vert kort tid etter 17. mai.
HURRA!

kjøkkenklutar

To heimestrikka kjøkkenklutar kan bli dine. Legg igjen ein kommentar og du er med i trekninga.

18 responses to “Bursdagspresang til deg

  1. gratulerer så masse med fire årsdag 😀 tusen takk for så mye fin inspirasjon du deler med oss 🙂 stå på videre 🙂

  2. 4 år, tillykke. Jeg har først fundet boggen for nylig, men meget inspireret af den. Tak for det og bli endelig ved.

  3. Tusen takk for inspirasjon til å strikke kjøkkenkluter. Jeg har akkurat startet etter at jeg googlet og kom frem til kjøkkenklut-oppskrift her i bloggen din. Disse du har laget her er superlekre! Kanskje jeg blir like bitt av basillen som det ser ut for at du har vært. Jeg gir meg i hvert fall ikke etter kun denne ene kluten. Gratulerer med 4-årsdagen i bloggen. Jeg kommer garantert tilbake til deg, for du gir masse inspirasjon! 🙂

  4. Hipp Hurra!
    Her har jeg fått mye inspirasjon til strikking, og da jeg ga bort strikket lue med vri, så ble den så rakst tatt i bruk at jeg ikke en gang rakk å ta bilde.

    Hadde vært morsomt å vinne:)
    Så håper vi på (minst) fire nye år med inspirasjon

  5. Hjertelig til lykke med bloggjubileet. Så mye fint du lager – Det var liksom så trivelig og inspirerende å titte innom her på en lørdag formiddag, mens jeg egentlig sitter og jobber med en statistikkeksamen som ikke er fullt så inspirerende som bloggen din… Ja ja – tatt for titten. Jeg kommer gjerne igjen 🙂

Legg att eit svar

