Resterilleteppet veks

For ein dryg månad sidan starta eg på eit rilleteppe av restegarn. Det går stadig på fram og til no har eg brukt opp 400 gram med restar. Jippi! Eg har litt restegarn igjen, men reknar og med å ta i bruk eit heilt nytt nøste med Abuelita tjukk merino som eg har liggjande.

resterilleteppe

Så langt er 400 gram restegarn brukt.

Teppet har allereia varma beina på småkjølige kveldar så det går fint å sitje ute og strikke på det sjølv om sola går ned og temperaturane synk.

Utestrikking fungerer fint.

Mønsteret er Pickles sitt store rilleteppe, men eg vurderar å begynne på eit nytt resteteppe etter same mønster som min gode venn Strikk og tøys brukar. Syns teppet hennar vert griselekkert,!
Ha ein finfin kveld.

One response to “Resterilleteppet veks

  1. Nå måtte jeg på besøk til deg og kikke på restegarnsteppet ditt etter koselig kommentar om min versjon 😉 Superfint! Artig vri å strikke etter Pickles´ oppskrift. Ser ut som at ditt blir enda luftigere enn mitt, blir sikkert et veldig mykt og godt pledd.

    Ha en fin helg!

Legg att eit svar

