Klutstrikkerier

Innimellom bukse– og kjolesying og teppe- og bursdagsstrikk tar eg meg tid til ein og anna klut. Eg har strikka på bestilling, i gåve og til meg sjølv i det siste. Når det er for varmt til å strikke i ull er det perfekt å leggje opp til ein kjøkkenklut på pinnane, det er perfekt TV-strikking og veldig kjekt strikk når du vil kjenne på følelsen av å produsere noko kjapt!

This slideshow requires JavaScript.


Kor mange klutar det har blitt strikka etter mine første for tre år sidan veit eg ikkje, men at det nærmar seg 300 er eg ikkje i tvil om…

Legg att eit svar

