Multnomah til mamma

Det er halvanna år sidan eg strikka mitt forrige multnomah-sjal, så no var det på tide… Det eg har hatt på pinnane i det siste skulle vore ferdig til mamma sin bursdag i mai, men det vart noko forseinka.

Multnomah til mamma.

Multnomah til mamma.

Sjalet fekk ho like før sommarferien, og med det varme vêret som pregar Vestlandet om dagane har ho nok ikkje bruk for dette før hausten kjem.

Strikka i Jawoll Magic Dégradé.

Strikka i Jawoll Magic Dégradé.

Sjalet er stikka i garnet Jawoll Magic som eg var så heldig å få då eg var med på garnbyttet som  Wool Rocks arrangerte på nyåret. Ho går i gang med ein nytt garnbytte til hausten. Vil du delta må du stikke innom den flotte bloggen hennar eller besøke facebooksida.

Svart. grått, blått og turkis.

Svart. grått, blått og turkis.

Fortsatt god sommar!

3 responses to “Multnomah til mamma

Legg att eit svar

