Kledde kollegaer

Den første arbeidsdagen i haust vart feira med å overraske tre av mine hyggelege og dyktige kollegaer med kva si Hue med vri. Eg har lenge spekulert på kva fargar som kunne passe til kvar og ein av dei, og landa til slutt på rød, lilla og grå.

Mine fine kollegaer i Hue med vri

Mine fine kollegaer i Hue med vri

Og jaggu meg vart kollegane både fornøyd og fin! Og gjett om strikkehjarta mitt vart glad, sjarmert og litt rørt då eg såg at huene var i bruk igjen i dag!!!

Huer i lilla, grått og rødt.

Huer i lilla, grått og rødt.

2 responses to “Kledde kollegaer

Legg att eit svar

