Vimplar vinn

Så snart vimpelgenseren til eldste kalen var ferdig, spurte 3-åringen sjarmerande om han kunne få likeins genser som storebror. Og det var slett ikkje vanskeleg å sei ja til slike spørsmål.

Vimpelgenser til 3-åringen

Vimpelgenser til 3-åringen

Eg valde å bruke restegarn frå forrige vimpelgenser, men bestilte ny bunnfarge frå Pickles. Valet falt på naturleg grå i Pure Thin Alpaca – og eg er så utruleg fornøyd med fargevalet. Genseren passa perfekt til yngste kalen. Både i form og farge.

This slideshow requires JavaScript.


Eg har strikka genseren i størrelse 2-3 år, men bole og ermar er ein centimeter eller to lengre enn det står i oppskifta siden kalen nærmer seg 3,5 år.
No kan hauten berre kome.

4 responses to “Vimplar vinn

  1. Flotte gensere, begge to, men veldig flotte farger på den minste!

    Her i huset får jeg ikke på ungene ullgensere, de plages av stikking og kløe. Og på et vis kan jeg forstå dem, ikke engang ull/silkeblanding kjennes bare behagelig ut for meg. Men det er sikkert fordi det er så mildt her p Vestlandet.

Legg att eit svar

