Min Marius

Mariusgenser  - brun bunn.

Mariusgenser – brun bunn.

220 masker er lagt opp på pinne 3 og eg er klar for egostrikk! Evighetsprosjektet eg er i gong med er ein Mariusgenser med rundfelling. I lang, lang tid har tankane svirra rundt både fargeval og garnval. Laurdag tok eg beslutninga, og no er 11 nøster alpakka frå Sandnes garn komme i hus.

Er i gong med min brune, kvite og grønne Mariusgenser.

Er i gong med min brune, kvite og grønne Mariusgenser.

Genseren får brun bunn, kremkvitt mønster og olivengrønn hals. Målet er å vere ferdig til jul – eventuelt vinterferien…

Genser i ein tynn tråd.

Genser i ein tynn tråd.

6 responses to “Min Marius

  1. Nydelige farger. Akkurat samme garn jeg valgte. Jeg har kjøpt mørk grå til bunnfargen. Er enda usikker på om jeg skal velge korall, lynglilla eller lys grå til mønsteret og en av de gjenværende til toppen. Må vel lufte problemstillingen på fb en dag 🙂

  2. Så gøy å strikke til deg selv! Og ferdig til jul, wow!
    Jeg begynte på Mariusgenser til mannen rett etter jul, og den er enda ikke ferdig… Kanskje det hadde gått fortere hvis den var til meg selv:)

Legg att eit svar

