Vridd og rusten

Hue med vri nummer 36 er på pinnane, og denne trur eg rett og slett eg skal behalde sjølv.

image

Hue med vri på pinnana

I dag vakna vi til idyllisk vintervêr i vest, så her er berre å krysse fingrane for at det varer ei lita stund slik at eg får teste ut den nye hua medan ein ruslar ein tur i vinteridylliske omgjevnader… Fortsatt god sundag!

Vinteridyll i vest.

Vinteridyll i vest.

2 responses to “Vridd og rusten

  1. Nr. 36. Wow 😉 Bruker du samme pinnenr og maskeantall uansett hva slags garntype du strikker med? 🙂 Hvilket garn bruker du her? Jeg har bare strikka ei hue med vri, men vil ha flere 😉

  2. Så kjekt å høyre at du vil strikke fleire huer med vri 🙂
    Garnet på bilde er alpakka/ull fra Sandnes garn, og ja, eg bruker samme pinnestørrelse om maskeantall på mine huer. Har óg strikka i alpakka, smart og duo frå Sandnes garn og Mitu frå Rauma – alle desse garntypane passa til oppskrifta slik den ligg på bloggen 🙂

Legg att eit svar

