Tøysemilo til tanteguten

Tante sin gullgut feira sin aller første bursdag på laurdag, og sjarmøren fortjener sjølvsagt noko som varmar. Eg har derfor strikka han ein Tøysemilo i favorittgarnet mitt – Cashmerino silk frå Pickles.

Strikka i Cashmerino silk frå Pickles.

Strikka i Cashmerino silk frå Pickles.

Mønsteret er med utgangspunkt i Milovest, men kombinert med Tøysetoppen til Pickles. Tøysemiloen er i størrelse 18 månader og er strikka med kjærleik i kvar ei maska. Håpar den blir mykje brukt og godt likt, lille venn!

Tøysemilo til tanteguten.

Tøysemilo til tanteguten.

2 responses to “Tøysemilo til tanteguten

  1. Hei!
    Så fin vest! Har også et tankefull jeg har lyst til å strikke denne til! Du har ikke en ferdig oppskrift (på norsk) til denne? Er ganske fersk strikker og syns det er vanskelig nok å forholde meg til en oppskrift, om jeg ikke skal sette i sammen to i tillegg til at de er på engelsk… 😜

  2. Hei, Cecilie! Jeg har dessverre bare oppskiften på Milovesten – på engelsk – og har bare strikket stripene etter egen fantasi, men det er altså en runde vrang hver gang jeg skifter farge på stripene. Du kan laste ned mønster på milo her http://www.ravelry.com/patterns/library/milo-3
    Jeg var nybegynner i å lese engelsk mønster da jeg begynte på denne, men det var veldig lett å forstå. Lykke til 🙂

Legg att eit svar

