OL-lue og gratis mønster

Som så mange andre har eg henta fram heklenåla og laga ei OL-lue. Først og fremst er det mine tre små som har bestilt seg huer, men denne likte eg så godt at eg trur hu mor sjølv òg skal få kle seg opp i ei slik etter kvart. Eg har valgt å hekle mine i ein litt mørkare blå enn oppskrifta anbefalar.

Hekla OL-lue

Hekla OL-lue

Mønsteret eg har brukt kan du laste ned gratis hos Ullkurven, (eg har auka mindre enn mønsteret – sjå lengre ned i innlegget for mine heklefakta), men ser at det òg er mange som heklar Hobbyugla sin variant. Har til og med sett perlestrikka OL-lue, men har ikkje funne mønster på den…

OL-lue på gang

Hekta på hekling.

Heklefakta
Garn: Babyull frå Dale garn lagt dobbelt
Hekla i halvstaver
Heklenål: 4,5
Mønsterendring: Avslutta å auke då eg hadde 72 halvstaver. Nesten perfekt vaksenstørrelse (bittelitt vid).  Rekner med å stoppe på 64 staver, evt. berre auke til 60, neste gong for at hua skal passe jentungen på ni.

6 responses to “OL-lue og gratis mønster

  1. Hei Hilde.
    Tusen takk for at du deler med deg i bilde og tekst om OL-lua. Min sønn har i kveld ønsket seg denne (endelig ønsket han seg en hjemmelaget lue ), så i morgen skal jeg ut og handle inn garn. Jeg håper jeg finner noe i vår lille by. Jeg har googlet etter bilder av denne lua og falt for din, så den vil også jeg lage. Det jeg lurer på er hvordan du har kunnet hente oppskrift hos Ullkurven. Jeg har vært der og forsøkt, men finner kun bilde – ikke oppskrift. Kunne du hjelpe meg?
    Mvh May-Liss

  2. Tilbakeping: Hekledilla | Hverdagsmamma.no·

Kommenter innlegget