Forelska i Marius

Eg er så fornøyd, så stolt og litt forelska!

Mariusgenser med rundfelling.

Mariusgenser med rundfelling.

I oktober starta eg på min eigen mariusgenser. Målet var å bli ferdig i løpet av jula eller vinterferien. Tida fram mot jul vart litt knapp sidan julegåver fekk høgaste prioritet. Då OL og hekledilla tok overhand såg det ei tid spøkje ut for å rekke å få genseren ferdig i vinterferien òg…

Mariusgenser i mellombrun, kremkvit og olivengrønn.

Mariusgenser i mellombrun, kremkvit og olivengrønn.

Men ved å ta laurdag kveld i bruk fekk eg strikka dei siste rundane og felt av i halsen. Dermed kunne eg bruke siste dagen av vinterferien til å feste trådar, dampe genseren og knipse bevis på at eg har strikka min aller, aller første mariusgenser – og det til meg sjølv.

Mariusmønster

Mariusmønster

Genseren er strikka i mellombrun, kremkvit og olivengrønn alpakka frå Sandnes garn.

10 responses to “Forelska i Marius

  1. Nydelig! Veldig fine farger. Jeg er også nettop ferdig med min første Marius, men har allerede funnet ut at den trenger jeg flere av. Det er jo så mange fine fargekombinasjoner.

  2. Dette var ein kjempefin Mariusgensar. Fargane er nydelege og ikkje slike alle har.
    Fin helg frå Anne-Mari
    som fann bloggen din då eg googla etter oppskrift på kjøkenklutar.

  3. For ein flott genser! Kvifor ein storleik vart den strikka i? Eg prøvde meg på ein, som blei enorm.. Trur den vart strikka i M, men kanskje ikkje heilt innanfor strikkefastheten… Denne satt verkeleg fint på!

    • Så hyggelig at du likte fargesammensetningen på genseren. Den er strikket i alpakka fra Sandnes garn og jeg har brukt fargene brun (fargekode 2652), krem (fargekode 1012) og oliven (fargekode 9334). Lykke til med fargejakten og god strikking 🙂

Legg att eit svar

