Strikkerier i mars

Strikkepinnane går jevnt og trutt her i huset, og litt vart laga i mars òg. Det er ikkje tvil om at det er Mariusgenseren min eg er mest fornøyd med. Er fortsatt forelska i den!
I tilllegg fekk eg laga nokre fleire huer med vri, enda eit par OL-huer, Enkel vest i barselgåve og nokre kjøkkenklutar.

Mariusgenser, hue med vri, OL-hue og Enkel vest er blant strikkeria i mars.

Mariusgenser, hue med vri, OL-hue og Enkel vest er blant strikkeria i mars.

Så då er det berre å gjere seg klar for april og nye strikkeprosjekt…

One response to “Strikkerier i mars

  1. Så utrolig fin Mariusgenser!
    Jeg er straks ferdig med en klassisk en til min mann, mangler bare å montere ermene. Puh, da skal de endelig bli tid til litt andre (og muligens mindre) strikkeprosjekter!

Legg att eit svar

