Maunakjole i masker

Like før påske starta eg på ein strikkakjole til litlo og i sommarslege temperaturar har me både prøvd og fotografert det nystrikka plagget.

Striper i grått og orange

Striper i grått og orange

Mønsteret har eg funne på ravelry, men sidan det berre gjekkt til 7 år drista eg meg til å forstørre det til 11. Takk for gode råd og tips til ein uerfaren mønsterforstørrar – utan hjelp frå gode følgere på facebook hadde eg neppe turt å setje i gong!

This slideshow requires JavaScript.


Kjolen er strikka i duo frå Sandnes garn på pinne 4 og eg brukte rundt 250 gram tråd. Eg gjorde to små endringar i mønsteret for å få den akkurat slik eg ønska. Etter den orange stripa i bringa valgte eg å strikke stripene på kjoledelen litt breiare enn brystpartiet (seks runder av kvar farge i staden for fire). I tillegg avslutta eg med mørk grå, og ikkje orange slik det står besrkive i mønsteret.

One response to “Maunakjole i masker

  1. Så søt kjole!
    Jeg ble endelig ferdig med Marius genseren jeg har holdt på med lenge, og nå er jeg igang med strikke kjole til eldstejenta. Håper den vil passe like bra på henne som denne passer på din datter:)

Legg att eit svar

