Huer med vri

To nye garntypar et testa ut på hue med vri-mønsteret. Den svarte og kvite hua er strikka i aplakka glitter frå Norwegian spirit medan den gule er strikka i DROPS Merino Extra Fine.

Hue med vri

Tre huer med vri.

Dessverre hadde dei berre eitt nøste igjen av sistnevnte så det vart ikkje ei hue til meg sjølv slik eg hadde tenkt. Men bortkasta strikking er det jo ikkje, for no ligg den i gåveskuffa.

3 responses to “Huer med vri

  1. Disse var veldig flotte. Jeg liker disse som er litt på “snei”. 🙂
    Og forresten digger jeg at du har en egen gaveskuffe. Tør du å dele litt hva du faktisk har i den? Ble litt nysgjerrig. 🙂

    • Hei, og takk for flott kommentar, Anna! Så kjekt å høyre at du liker huene mine 🙂 Kanskje eg skulle prøvd å vise gåveskuffa ein vakker dag, men kan røpe at det ligg både strikke og sydde huer der, strikka kjøkkenklutar, ein kjole eller to (sydd) og sydde pulsvarmere 😉

Legg att eit svar

