Hue med vri av rester

Restegarn etter Mauna-kjolen eg strikka til litlo havna på pinnane for litt sidan og vart til ei hue med vri – denne gongen med eit snev av inspirasjon frå OL-huene Norge pynta seg med i år.

Hue  med vri

Hue med vri

Hua er strikka etter mitt vanlege mønster. Eg la opp 68 masker på pinne 4,5 og har brukt garnet Duo frå Sandnes Garn. Dei første seks omgongane strikka eg med kontrastfarge. Neste gong kan det hende eg prøver meg på kun fire rundar…

4 responses to “Hue med vri av rester

  1. Hei:)jeg lurer på en ting,begynte på denne lua i Sandnes alpakka garn,men det blir jo så tynt,altså lua blir gjennomsiktig på en måte,bruker pinne 4. Skal den ikke være litt tykk da? Hilsen Rikke

    • Hei, Rikke. Så hyggelig å høre at du strikker hue med vri 🙂 Eg har også strikka den i alpakka fra Sandnes, men syns den vart litt for tynn i det garnet. No går det mest i det som heiter alpakka/ull fra samme leverandør. Da blir hua tykkere 🙂

  2. bare så fint at du svarte raskt:)da gidder jeg ikke fortsette og kjøper heller det garnet. Men bruker du pinne 4.5 eller 4,synes de fleste skriver at de bruker pinne 4skjønner du. Og den lua skal bli til en syvåring,så holder det med 68 masker da?

Legg att eit svar

