Delikat drømmegenser

Bedre seint enn aldri! I mai hadde mamma bursdag og eg lova å strikke ho drømmegenseren til Pickles. Det har tatt si tid. Ikkje fordi den er vanskeleg å strikke, men fordi det er varmt å sitje med stort angoraplagg på fanget i sommarvarmen. Men i dag vart dei siste maskene strikka og trådar festa.

Drømmegenser strikka i Pickles angora.

Drømmegenser strikka i Pickles angora.

Eg syns den er rålekker og gler meg til å overrekke den til verdens flotteste mamma! Trur jaggu meg eg må lage ein til meg sjølv også…

Ein drøm av ein genser.

Ein drøm av ein genser.

13 responses to “Delikat drømmegenser

  1. Så utrolig flott! Heldige mammaen din:) Jeg liker så godt raglanfellingene på denne genseren! Holder på med en selv, men i et annet garn.

    Har testa ut frysetrikset på min angoragenser og det funka til en viss grad. Tror bare man må regne med litt røyting uansett i begynnelsen 😉

Legg att eit svar

