Bokdebut

Det er med enorm stolthet eg kan røpe at ei av mine strikkeoppskrifter er med i boka Strikkesidas favoritter. Boka, som er sendt til trykk, skal vere både flott og innhaldsrik og byr på fine oppskifter – alt frå klær og tilbehør til barn og vaksne til ulike interiørprosjekt. Har du lyst å bla i deler av boka er det vel verdt å ta ein kikk her.

så stolt over å ha mønster på trykk i boka Strikkesidas favoritter som kjem ut på Gyldendal forlag i haust.

Så stolt over å ha mønster på trykk i boka Strikkesidas favoritter som kjem ut på Gyldendal forlag i haust.

Eg må virkelig understreke at eg både er takknemleg og kry for at eg har fått spalteplass i den 224 siders store boka som er i salg fra 1. oktober.
På toppen av det heile er det ei stor glede at overskuddet frå bokasalget går til Røde Kors, Frelsesarmeen og Kirkens bymisjon.

Lørdag 8. november arrangerer Gyldendal en strikkedag i Oslo, med workshop og foredrag av forfatterne, strikkekafé og mannekengoppvisning. Da vises noen av prosjektene fra Strikkesidas favoritter, både på mannekenger og utstilt.

6 responses to “Bokdebut

Legg att eit svar

