Førti og fornøyd

Ah, for ein fantastisk fredag! Sidan eg har bursdag midt på sommaren, trudde eg 40-årsdagen min var forbigått i stillhet på jobb, men i dag overraska og gleda mine gode kollegaer meg stort! Sidan gåva gjenspeglar ein av hobbyane mine, syns eg den fortener spalteplass i bloggen. Fantastiske Gunvor Rasmussen, som eg nyttar som fast illustratør i Fjord1 Magasinet, har fått i oppdrag å illustrere meg. Resultatet vart dette:

Meg illustrert av Gunvor Rasmussen

Meg illustrert av Gunvor Rasmussen

Ei aldeles perfekt teikning som fort skal opp på veggen. I tillegg har kollegane mine vidareført tradisjonen med å lage eit skreddarsydd magasincover til jubilanten. Sidan eg er prosjektleiar for Fjord1 Magasinet var det naturleg å bruke det som utgangspunkt. Som de kan sjå har både blogg, bokdebut og hue med vri fått plass på forsida 😉

Eget magasincover i bursdagsgåve.

Eget magasincover i bursdagsgåve.

Tusen, tusen takk for fantastisk innsats, supre gåver og eit svært gledelig øyeblikk på arbeid i dag.

4 responses to “Førti og fornøyd

Legg att eit svar

