Hue med dusk

Eg skal vere den første til å innrømme at det vert ein del huer med vri når eg først legg opp hovudplagg på pinnane, men eg lar meg òg inspirere av andre.
Lenge har eg fulgt Knitting Inna og nytt glede av den fantastiske strikkinga hennar – ho lagar dei lekraste huene!

Kalen i nystrikka hue med dusk.

Kalen i nystrikka hue med dusk.

Eg har tatt utgangspunkt i ei av hennar mange huer og laga ei hue med dusk til minstemann. 4-åringen er strålande fornøyd, og storebroren har allerede ønska seg ei lignande. Dermed er det berre å henge i og få ferdig mariusvesten hans slik at eg kan servere 8-åringen ei nye hue før vinteren kjem.

Hue i merinoull frå Pickles.

Hue i merinoull frå Pickles.

Legg att eit svar

