Digg duskemakar

Eg har gått til innkjøp av eit duskemakarsett – eller pompong-sett om du vil. Etter eit par duskar på gamlemåten, der eg klippa ut to ringar i papp, fann eg ut at eg skulle teste ut desse halvsirklane eg hadde sett fleire ta i bruk og vist fram på instagram.

Heimalaga dusker

Heimalaga duskar

No går det som ein draum å lage duskar – og restegarnet får nye bein å gå på…
Garnballsett får du nok kjøpt mange stader, eg fant mitt på Panduro hobby. Pakken inneheld fire ulike størrelsar, men eg kunne gjerne tenkt meg ein femte – ein som var mellom den på 5,5 og 9 cm i diameter. Kva for ein størrelse er din favorittgarnball?

Pompong-sett fra Panduro hobby

Pompong-sett fra Panduro hobby

Legg att eit svar

