Stabel med vårlege huer

For fem år sidan sydde eg mine første huer, og det angrar eg slett ikkje på. Samme typer huer har blitt gitt vekk i gåve, sydd på bestilling og stadig lagar eg nye til både unge og vaksne familiemedlemmar. I dag fekk eg ei ny hyggeleg bestilling, og i same slengen som eg ferdigstilte den fekk eg sydd opp fleire nye huer.

To huer, størrelse 5 år til vaksen, selges for 150,- inkludert porto.

To huer, størrelse 5 år til vaksen, selges for 150,- inkludert porto.

Det betyr at eg har ein liten stabel av vårlege huer til salgs (sjå bileta). Huene passar frå 5 år og opp til vaksne hoder, og prisen er på 150,- inkludert porto.
Send gjerne ein e-post om du har eit hode som ønskjer ny hue til påske.

Huer til salgs for 150,- inkludert porto. Størrelsen passar frå 5 år til vaksne.

Huer til salgs for 150,- inkludert porto. Størrelsen er frå 5 år til vaksen.

2 responses to “Stabel med vårlege huer

Legg att eit svar

