Røff rillegenser

Nystrikka genser til meg sjølv.

Nystrikka genser til meg sjølv.

Det går gjerne litt tid mellom egostrikkinga, men med det samme eg oppdaga rillegenseren til Wiola var eg ikkje i tvil om at dette måtte bli mitt neste egoprosjekt. Garn vart handla i påsken og for få dagar sidan festa eg siste tråden i denne lekre genseren.

Wiola sin rillegenser i tynn alpakka og faerytale

Wiola sin rillegenser i tynn alpakka og faerytale

Mønsteret fann eg på Puff gyldendal si nettside. Eg strikka genseren på pinne sju i tynn alpakka og faerytale frå Du Store Alpakka. Valgte å strikke genseren utan lomme samt lage ein litt lengre fordel enn i oppskrifta. Er veldig fornøyd med resultatet.

2 responses to “Røff rillegenser

Legg att eit svar

