Mønster på perlehals

Eg har fått spørsmål om mønster på perlehalsen eg strikka til svigermor til jul, og når ein spør reknar eg med det er fleire som kanskje ønskjer å vite korleis eg strikka denne.

Hals i perlestrikk.

Eg valde å strikke halsen i garnet Sandnes duett som er ei blanding av bomull og merinoull (50 gr = 90 m). Det er anbefalt pinnenummer 3,5 til 4 på garnet, men eg brukte rundpinne 8, la opp 95 masker og strikka perlestrikk (Runde 1: 1 rett maske, 1 vrang maske, 1 rett maske, 1 vrang maske osv. Pinne 2: 1 maske vrang, 1 maske rett, 1 maske vrang osv… (Strikk rett maske over den vrange maska og vrang maske over den rette maska). Gjenta pinne 1 og 2 til ønska lengde.
Tre nøster Sandnes duett er brukt til denne.

Lykke til!

9 responses to “Mønster på perlehals

  1. Tilbakeping: oppskrift på hals i perlestrikk | Hverdagsmamma.no·

    • Hei, Anne Jorun!
      Ja, dei 95 maskene utgjør omkretsen på halsen, og du får lagt den to ganger rundt halsen. Eg har også strikka nokre i samme garn der eg la opp 87 masker. Dei vart litt mindre i omkretsen/tettare rundt halsen, og er også veldig gode. Halsane er omlag 38 centimeter høge.
      Lykke til, og takk for skryten 🙂

  2. Har strikket på pinne 8 men sikkert for stramt så min ble bare ca60 cm når æ legger den ned å måler. Har strikket den att og fram! Tror æ må prøve med pinne nr. 9:)

    • Eg strikker mine halser på rundpinne. Veit ikkje om det gjer at den blir litt løsare enn den du har strikka… Eg strikker verken veldig laust eller veldig stramt. Gjekk det bedre på ny pinnestørrelse?

  3. Du skriver: rettsida…? Kanskje det ikkje betyr noe, bare eg som henge meg opp idet… Men du strikker rundt og rundt, og 1 runde: 1 rett og en vrang, og neste runde:’en vrang og en rett….? Jeg vet ikke hva/har aldri prøvd perlestrikk… Holder på med hals med vri no 😉

Kommenter innlegget