Mageband til kjøkkenklutane

Med ujamne mellomrom får eg spørsmål om korleis eg lagar magebanda til kjøkkenklutane mine – så no tenkte eg å dele nettopp det med dykk.

Tre gode kjøkkenkluter i 100 prosent bomull er gitt vekk.

Kjøkkenkluter i 100 prosent bomull.

Eg har to ulike variantar – den eine har eg laga i eit program som heiter InDesign men til det andre har eg berre brukt word. Med andre ord krevst det ikkje noko dyre programvarer for å få det til.

Oppskrift på kjøkkenklutar

Mageband til klutane

Eg set inn det bilde og den teksten eg ynkjer, lagar ein kort (på tvers av eit A4-arka)  og ein lang (på langs av eit A4-ark) variant slik at eg kan veksle mellom å tape mageband rundt ein eller to klutar i slengen.

Kjøkkenklutar på bestilling

Variasjon.

Fargerike kjøkkenklutar på bestilling.

Plass til to og to.

Eg får plass til åtte korte klutetikettar på eit A4-ark. Når dei er på plass er det berre å printe ut og klippe arket i remser som kan brukast på klutane. Enkelt, elegant og eksklusivt.
Lykke til!

Mageband til kjøkkenklutar.

Mageband til kjøkkenklutar.

6 responses to “Mageband til kjøkkenklutane

  1. Kjempefint med bånd rundt, det blir så mye mer eksklusivt og snasent 😉 Jeg planlegger noen kluter i sommer, men de tror jeg at jeg vil beholde selv, og da er jo ikke båndet nødvendig 😉

  2. Oj! Er det ikke mer «hokuspokus»! Jeg har gått lenge og grublet på hvordan jeg kunne fått slike magebånd, for at ting skal se mer trivelig og eksklusivt ut ved et evt salg! Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette tidligere??? *slå seg med hammer i hodet* 😛 Men bruker du bare vanlig A4 ark eller noe litt «tykkere»?

    Tusen takk for et supert tips! 😀

    • Hei, Victoria!
      Så kjekt at tips om magebelte er nyttig 🙂 Stort sett brukar eg berre vanleg A4-ark, men har også printa ut på ein finare variant, tjukkelsen trur eg er ganske lik, slik at det vart enda meir eksklusivt. Lykke til med dine mageband!

Kommenter innlegget